Rezervacija
RU LT EN

“Gražus mažas viešbutis tylioje vietoje. Puikūs pusryčiai.”

Pavienis keliautojas, Lenkija

“Patogi vieta, 5 min kelio einant pėsčiomis iki autobusų ir traukinių stočių. Tyli vieta, erdvūs kambariai“.

Jauna pora, Norvegijа

“Labai puikus viešbutis: švarūs kamabariai, gera vieta, arti senamiesčio.”

Draugų grupė, Vokietija

“Dideli langai kambariuose, gražus vaizdas pro juos į kaiminystę, puiki vieta apsistoti, gausūs pusryčiai, rami nakvynė už tinkamą kainą.”

Draugų grupė, Ispanija

“Draugiškas aptarnaujantis personalas, dideli ir švarūs kambariai, bevielis internetas veikė puikiai.”

Šeima, Suomija

Kontaktai

Spausdinti puslapį

IMG_7993 (copy)UAB „Godūnata“

Šaulių g. 41, LT- 92224 Klaipėda

Tel. (+370 46) 40 30 20

Faksas (+370 699) 96603

Įmonės kodas: 141342752    PVM mokėtojo kodas: LT 413427515

Banko kodas: 72900    AB CITADELE Bankas

SWIFT INDULT2X

A/S: LT507290000013467476

Kur mes esame:

Kaip atvykti:

  • iš Klaipėdos autobusų stoties
  • iš Klaipėdos traukinių stoties
  • iš Klaipėdos jūrų uosto
  • iš Palangos oro uosto
  • iš Vilniaus
  • Informacija klientams:

    Prašymą/skundą  dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p [email protected], tel. 8 5262675, faks. (8 5)2791466, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr.

    Klientas, manantis, kad paslaugų teikėjas pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, susijusius su vartojimo sutartimi, pirmiausia privalo raštu kreiptis į paslaugų teikėją ir nurodyti savo reikalavimus ne vėliau kaip per tris mėnesius, nuo paslaugos suteikimo, išskyrus atvejus, kai klientas tiesiogiai kreipiasi į teismą.

    Paslaugų teikėjas privalo neatlygintinai išnagrinėti kreipimąsi ir, kai nesutinka su kliento reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo kliento kreipimosi gavimo dienos, jeigu kiti įstatymai ar Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti klientui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Šių dokumentų kopijos privalo būti pridėtos paslaugų teikėjo atsakymo klientui.

    Klientas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties t.y apgyvendinimo paslaugos.

marijus urbonas - dizainas ir programavimas